Konkurs fotograficzny

2018-04-27 19:18

Organizatorem konkursu fotograficznego jest Rada Duszpasterska przy Parafii Świętej Jadwigi Królowej w Lublinie, ul. Koncertowa 15, Lublin.

Celem konkursu jest kształtowanie postaw patriotycznych poprzez ukazanie własnego związku z Lublinem – małą Ojczyzną oraz rozwijanie wrażliwości artystycznej w dziedzinie fotografii.

Uczestnicy: Konkurs adresowany jest do młodzieży w wieku 14-25 lat zamieszkałej na terenie Parafii Świętej Jadwigi Królowej w Lublinie oraz młodych sympatyków naszej parafii.

Przedmiotem konkursu są samodzielnie wykonane fotografie Lublina.

Każdy z autorów może złożyć nie więcej niż trzy wywołane zdjęcia barwne lub czarno-białe o wymiarach 21x30 cm. Fotografie nie mogą być oprawione ani podklejone.

Do prac fotograficznych należy dołączyć metryczkę umieszczoną na odwrocie każdej fotografii, zawierającą: tytuł pracy, imię i nazwisko autora, podpis rodzica/opiekuna w przypadku osób niepełnoletnich, adres, numer telefonu.

Złożenie prac fotograficznych jest równoznaczne z tym, iż rodzice/opiekunowie w przypadku osób niepełnoletnich lub dorośli uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na wykorzystanie danych osobowych w zakresie związanym z prowadzeniem konkursu oraz wyrażają zgodę na nieodpłatną publikację prac fotograficznych podczas wystawy na Festynie Parafialnym „U Świętej Jadwigi" w dniu 10 czerwca 2018 r., w parafialnej gazetce „Wspólne drogi" oraz w formie elektronicznej na stronach parafii www.swjadwiga.lublin.pl i na parafialnym profilu na portalu Facebook. Złożenie prac fotograficznych jest równoznaczne z tym, że uczestnik konkursu posiada pełnię praw autorskich do fotografii.

Prace konkursowe należy składać do dnia 27.05.2018 r. w zakrystii (przed lub po zakończeniu Mszy Świętej) lub w kancelarii parafialnej w godzinach jej funkcjonowania.

Prace fotograficzne nie mogą być wcześniej publikowane ani nagradzane w innych konkursach.

Wszystkie prace fotograficzne zostaną wyeksponowane podczas wystawy na Festynie Parafialnym „U Świętej Jadwigi" w dniu 10 czerwca 2018 r. Każda fotografia będzie miała nadany indywidualny numer.

Podczas festynu odbędzie się głosowanie. Każdy uczestnik festynu będzie mógł zagłosować na maksymalnie jedną fotografię. Po zakończeniu głosowania komisja złożona z przedstawicieli Rady Duszpasterskiej podliczy zebrane głosy. Zwycięzcy zostaną uhonorowani nagrodami na zakończenie festynu. Bez względu na ilość złożonych zdjęć przez danego uczestnika, może on otrzymać tytko jedną nagrodę za najlepszą fotografię.

Prace nie będą zwracane.

We wszystkich sprawach, które nie zostały objęte regulaminem, decyduje organizator.

Archiwum aktualności